Selamat Datang..!!


Setelah 3 hari design blog and web programming dan akhirnya mulakan blog post pertama ini dengan lafaz Bismillah HirRahman NirRahim. Setelah fikir panjang, samada blog ini ditulis dalam Bahasa Melayu(BM) atau English. Finally aku pilih BM or Rojak atas beberapa sebab:

  • Membenarkan Google Search Engine cari blog ini.
  • Memudahkan translation ke English guna google translator.
  • Ramai orang Malaysia suka BM dari BI. (atas dasar kajian aku) :P.
  • Aku sendiri lagi senang dengan BM.

Apa yang aku akan kongsi dalam blog ini.?

Actually aku buka blog ini, sebab jealous orang lain pun ada blog :D dan blog ini bukan untuk cerita pasal peribadi aku. Apapun aku minat buat website design, t-shirt design, dan Graphic design. Insyallah, aku akan cuba bagi info apa2 berkaitan dengan web, designing, graphics atau tutorial setakat mampu. Itu saja buat masa ini, harap anda bagi sokong. Bye....

Leave a Reply